تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات

عناوین اصلی

تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات 2

تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات

طراحی و تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات آسان نیست و این کار به تجربه و مهارت نیاز دارد. رامون چاپ به شما کمک می کند تا جعبه های بسته بندی مقاوم و زیبایی را برای محصولات خود داشته باشید. جعبه های بسته بندی معمولا از مقوا های تک جداره و چند جداره ساخته می شوند. جنس این مقوا ها می تواند از ایندل برد، گلاسه و … باشد.

تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات 3

یکی از خدمات رامون چاپ، تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات است. امروزه جعبه ها و بسته بندی های محصولات در فروش آنها بسیار اثر گذار است. تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات یکی از خدماتی است که عمدتا در صنعت، کاربرد فراوانی دارد.

تولید جعبه های بسته بندی بستگی به سایز و اندازه محصول دارد و می تواند این جعبه در ابعاد بزرگ و کوچک تولید شود. اصالت رامون چاپ بر اساس مشتری مداری است. طراحان این مجموعه در طراحی جعبه های محصولات شما قطعا از سلیقه و ایده شما استفاده خواهند کرد. یکی از ویژگی های جدید، برای مقاومت بیشتر جعبه و  همچنین نگهداری بهتر از محصول این است که شیار هایی به جعبه های بسته بندی اضافه شده است.

این شیار ها سبب می شود تا محصول به درستی درون جعبه قرار گیرد و در هنگام حمل و نقل درون کارتن جا به جا نشود.

از مهمترین خدمات رامون چاپ در زمینه تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات می توان به طراحی و ساخت هارد باکس، جعبه ست، جعبه دارو، جعبه لوازم موبایل، جعبه های دمنوش، جعبه های شکلات، جعبه طلا و جواهرات، جعبه لوازم پوشاک، جعبه سر رسید، جعبه های لوکس و لاکچری و … اشاره کرد.

تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات 4

طراحی و تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات

یکی از خدمات ویژه رامون چاپ ساخت هارد باکس است. هارد باکس ها در حقیقت جعبه های زیبا و همچنین ظاهری شیک دارند که اغلب برای هدیه به مدیران مورد استفاده قرار میگیرند. شما همچنین می توانید برای تشکر و قدردانی در قرارداد های بزرگ نیز از این ست ها برای هدیه به رئیس شرکت مقابل استفاده کنید. این جعبه ها با وجود زیبایی که دارند، بسیار مستحکم و مقاوم نیز می باشند.

شما می توانید با چاپ لوگو یا برند خود روی این جعبه، برندتان را سالیان سال تبلیغ کنید. از مزیت این جعبه ها می توان به لوکس بودن آنها اشاره کرد زیرا استحکام هارد باکس ها به طراحان و سازندگان این جعبه ها اجازه می دهد تا لوگوی شرکت شما را به صورت نقره کوب یا طلاکوب روی جعبه چاپ کنند. از مزیت های دیگر این جعبه ها می توان به مقاومت آنها در برابر گرما و سرما نیز اشاره کرد.

تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات 5

انواع کارتن و بسته بندی

نوع کارتن برای طراحی جعبه از اهمیت ویژه ای برخوردار است . به طور کلی کارتن های بسته بندی به دو صورت کارتن های عادی و کارتن های دایکاتی در بازار موجود هستند. از ویژگی های کارتن های عادی می توان به تولید در مدت زمان کوتاه، ارزان قیمت بودن نسبت به کارتن های دایکاتی و … اشاره کرد؛ اما کارتن های دایکاتی از کیفیت بهتری نسبت به کارتن های عادی برخوردار هستند.

در واقع کارتن های دایکاتی، کارتن هایی هستند که با استفاده از قالب های تیغ دار تولید می شوند. از مهمترین جنس های کارتن ها می توان به ایندل برد، مقوای گلاسه، مقوا هایی که پشت آنها طوسی رنگ است و … اشاره کرد.

جعبه های بسته بندی را می توان با مقوا های تک جداره یا چند جداره تولید کرد.مقوا های تک جداره معمولا از دو لایه مقوای نازک که یک لایه مقوای موج دار در بین آنها قرار می گیرد، تولید می شوند؛ اما مقوا های چند جداره دارای چندین لایه مقوای صاف هستند که چندین مقوای موج دار در بین آنها قرار می گیرد.

در حقیقت مقوا های چند جداره دارای استحکام بالایی می باشند و عمدتا برای جابه جایی وسایل سنگین کاربرد دارند. از مقوا های تک جداره می توان برای ساخت جعبه های کتاب، جعبه های شیرینی و … استفاده کرد.

مراحل تولید انواع کارتن بسته بندی محصولات

طراحی و تولید انواع کارتن های بسته بندی کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد، بنابراین حتما در انتخاب طراحان و سازندگان کارتن های بسته بندی دقت کنید.

اولین مرحله در ساخت کارتن بسته بندی تامین مواد اولیه است که معمولا مواد اولیه این کارتن ها از کارتن، پالپ چوب، ضایعات کاغذ و … است.

مرحله دوم تبدیل مواد اولیه به خمیر است.

مرحله سوم تبدیل خمیر به کاغذ کارتن، توسط کارگاه های کاغذ سازی و ارسال آنها به شرکت ها و کارخانجات تولید کارتن بسته بندی است.

مرحله چهارم برش کارتن های تولید شده براساس اندازه محصول مورد نظر است.

مرحله پنجم طراحی و چاپ جلد کارتن است.

مرحله پایانی نیز متصل کردن بخش های مختلف جعبه بسته بندی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید