طراحی و چاپ بروشور

طراحی و چاپ بروشور

یکی از موثر ترین نوع تبلیغات گسترده و پرمخاطب، بروشور است. چرا که هزینه تهیه آن‌ها نسبت به سایر روش‌های بازاریابی کمتر بوده با این حال بازدهی بالایی دارند. با استفاده از بروشور میتوانید با مشتری خود تعامل داشته باشید و امکانات محصول تولیدی یا خدماتی خود را به راحتی توضیح دهید.

البته این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که علاوه بر فرصت های مناسبی که ارائه بروشور  جهت فروش محصول یا خدمات به مشتریان ایجاد می کند، ریسک بالایی هم دارد. اگر در طراحی و چاپ بروشور دقت لازم صورت نگیرد بازدهی و بهره وری مطلوبی نخواهد داشت. 

طراحی و چاپ بروشور

بروشور چیست:

بروشور یکی از روش‌های تبلیغاتی می‌باشد که بسیاری از شرکت‌ها و مراکز از آن بهره می‌گیرند. بروشورها از گذشته تا اکنون وجود داشته‌اند و تاثیر فراوانی در معرفی محصولات و کسب و کارها دارند. اگر به طراحی و چاپ بروشور دقت شود و بروشورهای با کیفیت و استانداردی چاپ شود، تاثیر این تبلیغات بیشتر هم می‌شود.

درست است که دنیای امروز دنیای اینترنت است و بسیاری از تبلیغات و کسب و کارها به صورت غیر حضوری و اینترنتی هستند اما بروشورها همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهند و تاثیر زیادی در جلب توجه مشتریان دارند.

همانطور که بارها دیده‌اید بروشورها معمولا به صورت یک یا چند برگ تاشو یا به اصلاح چند لت هستند که شامل توضیحات کلی درباره یک محصول یا کسب و کار می‌باشد. بروشورهای تاشو اطلاعات زیادی را بدون ایجاد ازدحام در خود جا می‌دهند. البته هنگام طراحی و چاپ بروشور توجه داشته باشید که اطلاعت مهم و کاربردی را به مشتریان خود نشان دهید و از نوشتن اطلاعات اضافی خودداری نمایید.

اگر قصد دارید برای طراحی و چاپ بروشور اقدام کنید، میتوانید با مراجعه به وب سایت ما دیگر نمونه های چاپ شده توسط تیم ما را مشاهده نموده و سپس اقدام به سفارش نمایید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که زیبایی و ظاهر بروشور تاثیر بسیار زیادی در جلب توجه مخاطبان دارد پس بهتر است به شرکت‌هایی مراجعه کنید که دارای یک گروه متخصص و قوی در طراحی و چاپ می‌باشد و به جزئیات هم دقت می‌کند. ما در رامون چاپ با بهره گیری از تجربه طراحان مجرب و متخصص، طراحی‌های حرفه‌ای و بدون نقصی را انجام میدهیم. تلاش بی وقفه و کار بدون نقص این تیم خلاق باعث حداکثر کیفیت و زیبایی می گردد.

طراحی و چاپ بروشور

آشنایی با طراحی و چاپ بروشور:

معمولا برای اطلاع رسانی و تبلیغات از بروشور استفاده می‌شود. همانطور که گفته شد بروشورها به صورت تاشو هستند و هنگام طراحی و چاپ بروشور خواهید دید که بروشورها به حالت‌های مختلفی تا می‌شوند که انتخاب آن هم بستگی به نظر شما دارد.

به طور کلی می‌توان گفت که بروشور 4 هدف اصلی دارد که این هدف‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  1. اطلاعات: برخی از شرکت‌ها ممکن است برای اطلاع دادن به مخاطبان خود از بروشور استفاده کنند و برای طراحی و چاپ بروشور اقدام کنند. اطلاعات می‌تواند مربوط به خدمات و کارهای شرکت باشد، می‌تواند مربوط به محصولات تولیدی شرکت شما باشد و …
  2. شناسایی: با طراحی و چاپ بروشور می‌توانید شرکت خود را به همگان معرفی کنید و با این کار شرکت شما توسط مخاطبان شناسایی می‌شود ، بسیاری از افراد با آن آشنا شوند و مخاطبان از وجود شرکت شما با خبر شوند.
  3. تبلیغات: همانطور که در ابتدا گفته شد هدف اصلی از طراحی و چاپ بروشور، تبلیغات می‌باشد و با استفاده از بروشورها می‌توانید به تبلیغ محصولات خود بپردازید و آن‌ها را در معرض دید همگان قرار دهید. با بهره گیری از بروشورها می‌توانید یک تبلیغات فوق العاده داشته باشید.
  4. آموزش: می‌توانید از بروشورها برای آموزش یک موضوع خاص استفاده کنید و این آموزش را در اختیار مردم قرار دهید. به طور مثال آموزش شستن دست‌ها به صورت استاندارد و درست، آموزش پناه گرفتن در زلزله و …

یک بروشور حرفه‌ای و موفق باید یکی از اهداف گفته شده را داشته باشد و برای رسیدن به آن تلاش کند. برای رسیدن به این اهداف و داشتن یک بروشور حرفه‌ای می‌توانید با مشورت طراحان متخصص ما، یک بروشور بی نظیر داشته باشید.

 
طراحی و چاپ بروشور

بدون شک طراحی و چاپ بروشور مزایای خاص خود را دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • توزیع آسان: توزیع بروشورها کار بسیار راحتی می‌باشد. به این صورت که می‌توانید بروشورها را در مکان‌های مختلفی مانند نمایشگاه‌ها، غرفه‌ها و فروشگاه‌ها قرار دهید. یا اینکه آن‌ها را بین مخاطبان خود پخش کنید و به صورت مستقیم در اختیار مخاطبان قرار دهید.
  • هزینه کم: بروشورها به هزینه‌ی زیادی نیاز ندارند و در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار به صرفه و مناسب می‌باشد. البته که اگر برای سفارش طراحی و چاپ بروشور خود، تعداد بیشتری را در نظر بگیرید هزینه ی شما باز هم کمتر میشود. ما در رامون چاپ تلاش داریم که با هزینه ای معقول حداکثر کیفیت را ارائه نماییم. شما می‌توانید بهترین بروشورها را با قیمتی مناسب داشته باشید.
طراحی و چاپ بروشور
  • حامل اطلاعات زیادی می‌باشد: با بهره گیری از بروشورها می‌توانید اطلاعات زیادی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. درست که بروشورها ظاهر کوچکی دارند اما اطلاعات زیادی را می‌توانند داشته باشند.
  • ایجاد اعتماد: بعد از اینکه بروشورها در اختیار مخاطبان قرار می‌‌گیرند و آن‌ها شروع به خواندن می‌کنند، با اهداف شرکت شما و محصولاتی که دارید به خوبی آشنا می‌شوند. مخاطبان با خواندن خدمات ارائه شده توسط شما به خوبی می‌توانند به شرکت شما اعتماد کنند.
 

دیدگاهتان را بنویسید