مزیت استفاده از ساک خرید

ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال) جایگزین بسیار مناسب کیسه های پلاستیکی می باشد. این ساک ها مزیت های فراوانی از جمله: حفاظت محیط زیست، صرفه جویی در هزینه های خرید، صرفه جویی در بودجه شهرداری ها، قابلیت تحمل بار بیشتر، قابلیت استفاده مجدد و … اشاره کرد. ساک های خرید از جنس های مختلف مانند: برزنتی، سوزنی پرسی، کتان، پارچه ای و … تهیه می شوند.

مزیت استفاده از ساک خرید(مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال) تارادیس گرافیک

امروزه استفاده از ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال) بسیار زیاد شده است و دلیل این موضوع مزیت های فراوان این محصولات است.

ساک های خرید معمولا از جنس های مختلف مانند: مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال و … تولید می شوند.

ساک های خرید یک جایگزین مناسب برای پلاستیک های یکبار مصرف است. پلاستیک های یکبار مصرف علاوه بر هزینه بر بودن، مشکلات زیادی را نیز برای محیط زیست به وجود می آورند.

بنابراین ما به شما استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد را توصیه می کنیم. این کیسه ها مزیت های زیادی برای صاحبان کسب و کار ها دارد.

رامون چاپ به صاحبان کسب و کار های مختلف و همچنین مدیران شرکت های مختلف کمک می کند تا با طراحی های منحصر به فرد این کیسه ها، با یک تیر دو نشان بزنند.

در حقیقت مدیران و صاحبان مشاغل با استفاده از این کیسه ها هم می توانند کسب و کار خود را معرفی کنند و هم می توانند در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی کنند.

در ادامه می خواهم شما را با برخی از مزیت های ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال) آشنا کنم.

مزیت استفاده از ساک خرید
مزیت استفاده از ساک خرید

صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از ساک خرید

بسیاری از مراکز خرید ها و فروشگاه ها ماهیانه مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای کیسه های پلاستیکی می باشند. به همین منظور هزینه پلاستیک را از مشتریان دریافت می کنند. استفاده از ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال)  به شما کمک می کند تا دیگر مجبور نباشید هزینه اضافی برای پلاستیک های خرید بپردازید. ساک های خرید قابلیت استفاده مجدد دارند و شما می توانید هر زمان که به فروشگاه ها می روید ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال)  را با خود ببرید و وسایلی که خریداری می کنید را در آن قرار دهید. کیسه های پلاستیکی قابل تجزیه نمی باشند، با کاهش استفاده کیسه های پلاستیکی می توان از هزینه های سالانه اضافی برای جمع آوری آنها در طبیعت جلوگیری کرد.  بنابراین شما با استفاده از ساک های خرید علاوه بر صرفه جویی در هزینه های شخصی خود می توانید به سلامت محیط زیست و طبیعت نیز کمک کنید. کیسه های پلاستیکی از روغن خام و گاز طبیعی تولید می شوند با کاهش تولید کیسه های پلاستیکی و استفاده از ساک های خرید می توان به نگهداری و حفظ منابع تجدید ناپذیر کمک کرد. با استفاده از ساک های خرید می توانید سالانه اقیانوس ها، جنگل ها، رودخانه ها و … را از 500 میلیارد تا 1 تریلیون کیسه پلاستیکی نجات دهید.

 

فرهنگ سازی با استفاده از ساک های خرید

  متاسفانه هر روز شاهد مواردی همچون انداختن کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف در معابر و جوی های خیابان ها هستیم؛ که این رفتار ها مشکلات زیادی را برای شهر به وجود می آورد.

شهرداری ایالت کالیفرنیا (آمریکا) سالانه 25 میلیون دلار برای جمع آوری کیسه های پلاستیکی از سطح شهر و ارسال آنها به محل دفن زباله، هزینه می کند.

این مشکلات تنها برای کشور های بزرگ مانند آمریکا نیست بلکه در کشور ما هم این گونه مشکلات وجود دارد.

بنابراین با استفاده از ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال)  که قابلیت استفاده مجدد را دارد می تواند بسیار در بودجه شهرداری ها صرفه جویی کند و همین امر سبب می شود تا این بودجه صرف پروژه های عمرانی مهم شهر شود.

استفاده از ساک های خرید به نوعی فرهنگ سازی در کشور محسوب می شود.

رامون چاپ با طراحی های منحصر به فرد و تنوع در جنس ساک های خرید به مشتریان شما لذت یک خرید هیجان انگیز را هدیه می کند.

 

با ساک های خرید خانه ای مرتب داشته باشیم

فرض کنید شما هفته ای 5 کیسه پلاستیکی مواد غذایی را به خانه خود می برید؛ بنابراین شما در سال 260 کیسه پلاستیکی در خانه خود خواهید داشت که این کیسه ها فضای زیادی از کابینت آشپزخانه، انبار، ماشین و … را اشغال می کند. این کیسه ها تنها مربوط به مواد غذایی بوده، بنابراین حجم کیسه های خرید در سال بسیار بیشتر از 260 کیسه پلاستیکی می باشد. شاید با خود بگویید که ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال) بسیار بزرگتر از کیسه های پلاستیکی می باشند اما به این نکته توجه داشته باشید که ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال) قابلیت جمع شدن دارند و در نهایت فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

 

قابلیت دوام بیشتر

برخلاف کیسه های نازک و بی کیفیتی که از مغازه ها دریافت می کنید، ساک های خرید از دوام بیشتری برخوردار می باشند و به شما کمک می کنند تا با خیالی آسوده میزان بار بیشتری را با خود حمل کنید. از این ساک ها به دلیل استحکام بالا می توان برای حمل مواد غذایی، کتاب های درسی، پوشاک و … استفاده کرد. این ساک ها به ندرت پاره می شوند. 

مزیت استفاده از ساک خرید

سخن آخر

رامون چاپ با داشتن طراحان با تجربه و همچنین دستگاه های پیشرفته به شما کمک می کند تا ساک های خرید مورد نظر خود را تهیه کنید.

تنوع طراحی این مجموعه سبب شده است تا همه ی افراد با سلیقه های گوناگون بتوانند از ساک های رامون چاپ استفاده کنند.

این مجموعه همچنین به مدیران و صاحبان کسب و کار های مختلف کمک می کند تا بتوانند کسب و کار خود را با هدیه دادن این ساک ها تبلیغ کنند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با برخی از مزیت های ساک خرید (مقوایی، کاغذی، پارچه ای، کتان، برزنتی، سوزنی پرسی، متقال) آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید