موشن گرافیک و کاربرد آن

عناوین اصلی

موشن گرافیک و کاربرد آن 1
موشن

موشن گرافیک و کاربرد آن

موشن گرافیک چیست؟ موشن گرافیک چه کاربرد هایی دارد؟ نحوه ساخت موشن گرافیک چگونه است و بهترین مجموعه برای ساخت و طراحی موشن کجاست؟ این روزها با افزایش کسب و کارها و فعالیت در فضای مجازی، ساخت محتوای بصری و توجه به آن نیز افزایش یافته است. موشن گرافیک یکی از همین محتوا های پرکاربرد می باشد که در عین سادگی جذابیت زیادی خواهد داشت. موشن ها با استفاده از قدرت پردازش ذهن، بیننده را مجذوب می کنند.

 در حال حاضر قدرت پردازش تصاویر شصت هزار برابر بیشتر از قدرت پردازش متون می باشد و همین موضوع می تواند مهر تاییدی بر عملکرد موفق موشن ها در بازار کسب و کار باشد. در ادامه به کاربرد های موشن اشاره می کنیم سپس انواع آن را بررسی می نماییم. در نهایت به معرفی رامون چاپ می پردازیم.

معنای موشن گرافیک

موشن گرافیک به ویدئو هایی گفته می شود که وظیفه انتقال پیام به مخاطب هدف را بر عهده دارند. موشن ها ویدئو هایی متحرک محسوب می شوند و به همین دلیل زیبا و تاثیرگذار خواهند بود. علاوه بر این امکان تماشای آنها با تمام ابزارهای هوشمند وجود خواهد داشت. امروزه مجموعه های زیادی طراحی و تولید موشن گرافیک را انجام می دهند اما رامون چاپ یکی از بهترین مجموعه هایی می باشد که در این زمینه فعالیت می نماید‌.

موشن گرافیک و کاربرد آن 2
موشن گرافیک

کاربرد موشن گرافیک

موشن گرافیک ها برای تبلیغات، کاربرد زیادی دارند. موشن معرفی محصول و خدمات از جمله مهمترین موشن گرافیک هایی محسوب می شود که به خوبی می تواند مخاطب را جذب کند. وجود طراحی، داستان، کاراکتر و رنگ های متعدد می تواند مخاطب را به تماشای موشن ترغیب نماید و علاوه بر این به افزایش بازدهی بیزینس شما کمک شایانی کند. در حال حاضر از موشن ها در پلتفرم های مختلفی می توان استفاده کرد.

 به عنوان نمونه می توان به موشن های استوری اینستاگرام اشاره کرد که طرفداران خاص خود را خواهد داشت. علاوه بر این استفاده از موشن در سایت یا اپ های مختلف می تواند به رشد و دیده شدن بیزینس های کوچک کمک فراوانی نماید.

کاربرد موشن

موشن گرافیک ها با توجه به انواع مختلفی که دارند از مزایای متعددی نیز بهره مند می باشند. در تولید یک موشن خوب، انیمیشن، صدا و گرافیک دست به دست هم می دهند تا مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند. این ابزار بازاریابی می تواند برای تمام رده های سنی مناسب باشد به همین دلیل محدودیت سنی نخواهد داشت. بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده موشن ها سهم بسزایی را در تبلیغات دارند‌. به همین دلیل برای افزایش بازدهی نیز تاثیری فوق العاده زیادی خواهند داشت.

موشن گرافیک و کاربرد آن 3
ساخت موشن

موشن تایپوگرافی چیست؟

تایپوگرافی با نام نویسه نگاری نیز شناخته می شود. این هنر برای نمایش زبان به شکلی جذاب تر می باشد. با بررسی تاریخچه تایپوگرافی می توان متوجه شد که عمر آن به قرن سیزدهم میلادی برمی گردد. پس از آن این هنر به شکل امروزی درآمد و با استفاده از موشن مخاطبان زیادی را جذب کرد. امروزه موشن تایپوگرافی اهمیت فراوانی را برای شرکت ها دارد چرا که در بیشتر موارد طراحی این دسته از موشن ها رسمی است.

لوگو موشن چیست؟

لوگو موشن ابزاری است که به ماندگاری برند یا جاودانگی کسب و کار کمک می کند. این ابزار در دسته موشن گرافیک ها قرار می گیرد چرا که با استفاده از نرم افزارهای مختلف می توان لوگو را به صورت متحرک طراحی نمود و توجه مخاطب را جلب کرد. علاوه بر این لوگو موشن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها کاربرد های تبلیغاتی متفاوتی خواهند داشت.

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک تصویری است که در آن آمار، اعداد و ارقام یا اطلاعات مفیدی به نمایش گذاشته می شود. اینفوگرافیک ها خانواده موشن ها هستند و کاربرد های زیادی دارند. با استفاده از این ابزار می توان مسائل پیچیده را به آسانی به مخاطب انتقال داد. علاوه بر این سرعت آموزش، اطلاع رسانی، نظرسنجی و… نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به جذابیت موضوع و اطلاعات کاربردی، می توان از اینفوگرافیک به عنوان یک ابزار بازاریابی نیز استفاده کرد.

بر این اساس می توان گفت که در حال حاضر کشور های زیادی از این شیوه برای دیده شدن فعالیت های کوچک استفاده می کنند.

معرفی خدمات رامون چاپ

امروزه با افزایش تولید ویدئو موشن، مجموعه های متعددی تولید موشن را بر عهده گرفته اند‌. با این حال رامون چاپ یکی از بهترین مراکزی است که در این زمینه فعالیت می نماید. ایده های خلاقانه، قیمت مناسب و توجه به جزئیات از ویژگی هایی می باشد که رامون چاپ را از سایر رقبا متمایز کرده است. در رامون چاپ خدماتی مانند ساخت موشن برای استوری اینستاگرام، تولید اینفوگرافیک های جدید و خلاقانه، تولید موشن های معرفی محصول و خدمات و… ارائه می شود. به علاوه رامون چاپ تلاش کرده است تا با استفاده از جدیدترین شیوه های ممکن، موشن های کاربردی را تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید