تولید، صحافی و چاپ سالنامه و ارگانایزر با رامون‌چاپ

فرصتی برای ماندن در ذهن مخاطبان تولید، صحافی و چاپ سالنامه و ارگانایزر

ماندن در ذهن مخاطبان و مشتریان؛ این احتمالاً مهم‌ترین هدفی باشد که شما بخاطر آن در صدد چاپ سالنامه اختصاصی برای کسب‌وکار خود هستید. این دغدغه مشترکی است که تقریباً همه فعالان دنیای تجارت و کسب‌وکار با آن مواجه هستند. بدیهی است که این امر با میزان سودآوری و موفقیت کسب‌وکار، رابطه مستقیمی دارد.

ما نیز در رامون‌چاپ با وجود تجربه تعامل با مشتریان از اقشار و اصناف مختلف، به‌خوبی با این دغدغه آشنایی داریم و می‌دانیم دستیابی به آن تا چه حد اهمیت دارد. چه برای چاپ سالنامه، چه برای هر یک از خدمات دیگر، اصل ذهنیت و رویکرد ذهنی ما در قبال همکاری با مشتریان، دستیابی به همین هدف مهم و کلیدی است.

 اما باید پرسید رامون‌چاپ برای ماندگاری برندتان در ذهن مخاطبان، از چه قواعد و اصولی پیروی می‌کند؟ البته پیش‌تر از آن بد نیست به یک پرسش اساسی دیگر پاسخ دهیم؛ آیا چاپ سالنامه ، همچنان راهکاری کارآمد در جهت ماندگاری در ذهن مشتریان است؟

آیا همچنان چاپ سالنامه و سررسید کارایی لازم را دارد؟

با ورود به عصر تکنولوژی اینترنتی و فراگیر شدن استفاده از دیوایس‌ها و ابزارهایی مانند رایانه‌ها و گوشی‌های هوشمند، شاید از دید بسیاری افراد، ابزاری مانند سالنامه‌ها کارایی سابق را نداشته باشند. این ایده در نگاه اول اصلاً غلط نیست؛ به هر حال امروزه بخش مهمی از عملکردهای یک سررسید و ارگانایزر را حتی تلفن‌های هوشمند نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اما این به معنی از دور خارج شدن یا ناکارآمد شدن سررسید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیست.

حتی با وجود استفاده کمتر، همچنان ارتباط مردم و اقشار مختلف با قلم و کاغذ قطع نشده و اتفاقاً بسیاری از مخاطبان همچنان کار با قلم و کاغذ را به ابزارهای الکترونیکی مانند تلفن همراه و رایانه ترجیح می‌دهند.

تولید، صحافی و چاپ سالنامه و ارگانایزر
ایده‌های قدیمی، تکراری و خالی از تمایز را فراموش کنید؛ ما برای چاپ سالنامه ایده‌های جدید و متمایزی داریم

البته در عین حال این موضوع یک معنی دیگر نیز دارد. امروزه اگر قصد چاپ سالنامه‌ای اثرگذار و کارآمد را داشته باشید، کار بسیار سخت‌تر از گذشته شده است. در حال حاضر در چاپ سالنامه، باید عالی‌ترین حد از استانداردها و معیارها رعایت شوند تا این کالای تبلیغاتی و ابزار بازاریابی، بتواند همان کارایی و اثرگذاری سابق را داشته باشد. از طراحی و ایده‌پردازی تا چاپ سالنامه و حتی صحافی سالنامه، تک‌تک مراحل باید تحت بیشترین حد از حساسیت انجام شوند.

 در اینجاست که رامون‌چاپ و ایده‌هایش وارد صحنه می‌شوند. رامون‌چاپ با چه معیارها و ویژگی‌هایی اثرگذاری سالنامه یا ارگانایزر اختصاصی شما را تضمین می‌کند؟

یونیک، متمایز یا خاص؛ فقط واژگان کافی نیستند!

بسیاری از فعالان این حوزه ممکن است مدعی تولید سالنامه‌ای یونیک و خاص باشند؛ اما صرف استفاده از اسامی مانند خاص و یونیک کافی نیست. از نظر اصول تبلیغات و بازاریابی، یک سالنامه یا هر کالای تبلیغاتی دیگر، برای اثرگذاری، باید در عمل و به معنی واقعی کلمه خاص، یگانه و بی‌همتا باشد. در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان امروزه متأسفانه دست به دامن قالب‌ها و تمپلیت‌های تکراری و از پیش آماده می‌شوند، در رامون‌چاپ اوضاع فرق دارد.

ما در این مجموعه برای تولید و چاپ سررسید یا ارگانایزر، همواره متکی به ایده‌پردازی کارشناسان حاذق این حوزه بوده و از این رو تازگی، طراوت و خاص بودن تمام طرح‌ها را تضمین می‌کنیم.

تولید، صحافی و چاپ سالنامه و ارگانایزر
همه جزئیات در اینجا اهمیت دارند

ممکن است این پرسش ایجاد شود که تازگی و خاص بودن این طرح‌ها چگونه قابل تضمین است؟ شما در رامون‌چاپ طرحی دقیقاً متناسب با هویت، ارزش‌ها و ساختارهای فکری برند و کسب‌وکار خودتان دریافت می‌کنید. این یعنی از انتخاب سایزبندی تا حاشیه‌ها، صفحه‌آرایی و حتی شکل و سایز فونت‌ها، با در نظر گرفتن هویت خاص برند شما انجام می‌شود.

 با این حساب آنچه در قالب ایده نهایی چاپ سالنامه دریافت می‌کنید، درست مانند اثر انگشت برندتان خواهد بود. آیا ممکن است اثر انگشت دو شخص متفاوت یکسان باشند؟

موضوع فقط چاپ نیست؛ ما لایه به لایه سالنامه شما را معماری می‌کنیم!

تولید سالنامه، بسیار فراتر از آنچه عامه مردم تصور می‌کنند، مستلزم دقت، ممارست و حساسیت است. ما اعتقاد داریم که از اساس چاپ سالنامه تبلیغاتی، شبیه به خلق هویت و ماهیتی جدید است. پس باید با تمام دقت و حساسیت، تمام جزئیات و لایه‌های مختلف این ایده کنار هم چیده شوند. یک طراحی خوب بدون متریال باکیفیت محکوم به شکست است؛ درست مانند یک طراحی بد با متریال خوب! پس تمام اجزا باید در تناسب با یکدیگر باشند.

 با در نظر داشتن این اصل، بسیار مهم است که دقیقاً به اندازه طراحی، ما در مورد انتخاب متریال و خصوصیات فیزیکی سررسیدها حساسیت داشته باشیم. اگر قصد دارید برند و نشان خود را در ذهن مخاطبان و مشتریان خود حک کنید، باید از تمام فرصت‌های موجود برای اثرگذاری استفاده کنید.

تولید، صحافی و چاپ سالنامه و ارگانایزر
یک جلد ساخته‌شده با متریال جذاب و خاص، در همان اولین تماس از نزدیک، ذهن مخاطب را مسحور می‌سازد

اگر یک طراحی عالی در چاپ سالنامه، چشمان مخاطب شما را می‌نوازد، لطافت و جذابیت نهفته در لمس بدنه و تک‌تک صفحات نیز باید از طریق لامسه ذهن مخاطب را به تسخیر خود درآورد. ما تمام راه‌های موجود برای بیان هویت برند شما را به طور بالقوه مدنظر داریم. رامون‌چاپ با پشتوانه این حجم از حساسیت و دقت است که اثرگذاری نتیجه نهایی چاپ سالنامه را تضمین می‌کند. برای آغاز مسیر یک همکاری مشترک یا کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید.

رامون‌چاپ در چاپ سالنامه و انواع ارگانایزر در طرح‌ها و سایزهای مختلف کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید