صحافی، تولید و چاپ تقویم با رامون‌چاپ

تولید، چاپ، صحافی و طراحی تقویم رومیزی خاص با رامون‌چاپ

تقویم رومیزی از دیرباز جایگاه ویژه و برجسته‌ای را در بین اقلام و ملزومات ست اداری داشته است. این موضوع اصلاً اتفاقی نیست؛ حضور مداوم آن بر روی میز کار یا حتی بسیاری از فضاهای خانگی، آن را به گزینه جذابی تبدیل کرده است. اما گزینه جذابی برای چه منظور؟ پاسخ روشن است؛ برای تبلیغات و انتقال مفاهیم مدنظر شما به ذهن مخاطبان.

به عبارتی ساده‎تر با کمی هوشمندی در طراحی تقویم رومیزی، می‌توان از آن یک اهرم بسیار قدرتمند در حوزه بازاریابی و تبلیغات ساخت. آن‌ها فرصت کافی برای حضور در معرض دید مخاطبان را دارند و اتفاقاً فضای خوبی برای درج نشان‌ها، بیان شعارها یا انتقال مفاهیم تصویری دارند. با در نظر داشتن همین موضوعات است که همیشه در طراحی تقویم رومیزی، بخش جدایی‌ناپذیر یک ست اداری جذاب و کامل بوده است. البته میزان گیرایی و اثرگذاری تقویم رومیزی به حدی بالاست که گاهاً حتی بدون نیاز به حضور در یک ست اداری نیز، می‌تواند به یک ابزار تبلیغاتی کامل و بی‌نقص تبدیل شود. اگر در طراحی و چاپ تقویم‌های رومیزی چند نکته ساده و اساسی رعایت شود، بدون تردید تبدیل کردن آن به یک بیلبورد کوچک اما دائماً در معرض دید مخاطب، کار چندان سختی نیست. رامون‌چاپ برای این منظور کنار شماست.

طراحی تقویم رومیزی به صورت اختصاصی؛ به معنی واقعی کلمه خاص باشید!

خاص بودن به یکی اصطلاحات و کلمات رایج در دنیای بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است. تقریباً همه فعالان بازار، در هر حیطه و حوزه‌ای که فعال باشند، مدعی فروش محصولات خاص یا ارائه خدمات خاص به مشتریان خود هستند. اما در رامون‌چاپ، خاص بودن تولیدات، صرفاً مبتنی بر شعار نیست.

در این مجموعه طیف وسیعی از کارشناسان خبره و کارآزموده، پروفایل، ویژگی‌ها، تم غالب و حتی متد بازاریابی و مارتینگ برند یا کسب‌وکار شما را تحلیل کرده و سپس بسته به آن، طرح‌های اختصاصی را ارائه می‌کنند. در اینجا طراحی تقویم رومیزی، به معنی واقعی کلمه به شکل اختصاصی و به دور از تکرار یا قالب‌های رایج انجام می‌پذیرد. ما معتقدیم که تمایزبخشی، یکی از اصلی‌ترین ارکان در طراحی چنین محصولاتی است و این به وضوح در خروجی کار‌ها ملموس است. درست مانند یک کت و شلوار خاص که به شکل ویژه بر تن شما می‌نشیند، تقویم رومیزی رامون‌چاپ نیز دقیقاً به تن ایده‌ها و انتظارات شما در حوزه تبلیغات می‌نشیند.

می‌توانید چاپ و درج لوگوی محصول خود را روی تقویمی تجربه کنیدکه ، به معنی واقعی کلمه، از صفر تا صد آن مختص به خود شماست.

 

تولید، چاپ، صحافی و طراحی تقویم رومیزی
اگر طراحی تقویم رومیزی منتهی به یک ایده خلاقانه و کاربردی شود، بخش مهمی از مسیر موفقیت محصول پیموده شده است

استفاده از متریال باکیفیت در چاپ تقویم رومیزی

یک ایده عالی و داشتن یک طراحی جذاب، صرفاً شرط لازم برای ارائه یک محصول باکیفیت و متمایز است. فراموش نکنید که پازل تصویر جذاب یک محصول باکیفیت را، متریال بادوام و شیک تکمیل می‌کند. حتی زیباترین طرح‌ها و ایده‌ها، اگر با استفاده از متریال بادوام و شیک تولید نشوند، چنگی به دل نمی‌زنند و نمی‌توانند اثرگذار ظاهر شوند.

در رامون‌چاپ بر این موضوع نیز تأکید خاصی وجود دارد. به نحوی که در تولید تقویم رومیزی، مانند هر محصول دیگری، از بادوام‌ترین و جذاب‌ترین متریال‌های ممکن استفاده می‎شود. این یعنی محصولی که در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، علاوه بر زیبایی سرشار و ظاهری چشم‌نواز، تا پایان سال و بدون فرسودگی یا پارگی، کنار اوست. پس از تداوم همراهی نام و نشان‌تان با مخاطبان، اصلاً نگران نباشید.

تولید، چاپ، صحافی و طراحی تقویم رومیزی
مسئله بعدی اما متریال است؛ یک طرح زیبا بدون همراهی با متریال عالی و باکیفیت، نمی‌تواند در حد انتظار ظاهر شود

تنوع در متریال، نقش‌ها، سایز و کاربردها؛ دقیقاً همانطور که رویاپردازی می‌کنید

در رامون‌چاپ، مشتریان قرار نیست با محدودیت‌های انتخاب بین چند محصول خاص درگیر شوند. در سبد محصولات و تولیدات مجموعه، طیف وسیعی از متریال‌ها و ایده‌ها حضور فعال دارند و از طراحی تقویم رومیزی تا چاپ و صحافی آن، تمام جزئیات و بخش‌ها منعطف بوده و قابل تغییر هستند. زیرا قرار است دقیقاً آن چیزی که شما در ذهن داشته و از کارشناسان ما انتظار دارید، در اختیارتان قرار گیرد.

 پس بدون محدودیت در متریال انتخابی، ابعاد، کاربرد، شیوه درج لوگو، چگونگی صحافی تقویم رومیزی یا هر جزئیات دیگری، می‌توانید از بین هزاران آپشن و انتخاب مختلف، محصول ایده‌آل خود را سفارش دهید. فراموش نکنید که در اینجا، انتظارات شما در اولویت است!

تولید، چاپ، صحافی و طراحی تقویم رومیزی
در رامون‌چاپ، مسیر همواره برای خلاقیت باز است

ارائه قیمت‌های رقابتی و تأکید بر مقرون به صرفه بودن تولیدات

رامون‌چاپ مدعی ارزان بودن تولیدات خود نیست؛ مسئله در اینجا مقرون به صرفه بودن است. موضوع این است که قیمت‌ها ارائه‌شده توسط واحد فروش، همواره در تناسب با کیفیت محصولات، در وضع مطلوبی بوده و رضایت مشتری را تضمین می‌کنند. طبیعی است که استفاده از بهترین متریال‌ها و به کار بستن بهترین تجهیزات و ملزومات برای طراحی بهترین محصولات، به طور نسبی به افزایش قیمت نهایی منجر می‌شود.

 اما رامون‌چاپ تلاش کرده تا با کاهش حاشیه سود به نفع مشتریان، قیمت‌ها را در وضعیت رقابتی حفظ کرده و برای طراحی تقویم رومیزی، فشار مالی مضاعفی به کسب‌وکارها وارد نکند. پس بدون نگرانی از بابت قیمت و هزینه نهایی پروژه، می‌توانید برای کسب اطلاع یا دریافت مشاوره در مورد قیمت طراحی و چاپ تقویم رومیزی، با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید