صحافی، تولید و چاپ تقویم با رامون‌چاپ

صحافی، تولید و چاپ تقویم با رامون‌چاپ؛ از تقویم رومیزی تا تقویم زیردستی و پلنر

یکی از اصلی‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین کالاهایی که در سبد محصولات رامون چاپ به چشم می‌خورد، تقویم‌ ها هستند. از دیرباز به صورت سنتی، مشتریان این مجموعه تقاضای بالایی برای چاپ تقویم داشته و در ازای این تقاضا، محصولات اختصاصی خود را دریافت کرده‌اند. افراد زیادی تجربه همکاری با این مجموعه را دارند و به‌خوبی با ارزش‌های حاکم بر سبک خدمات رامون‌چاپ آشنا هستند.

همین موضوع باعث شده تا از دریافت توضیحات و تشریح بیشتر شیوه ارائه خدمات بی‌نیاز باشند. به نوعی می‌توان گفت کیفیت چاپ تقویم رامون‌چاپ، خود گویای تمام توضیحات و ارزش‌های حاکم بر ذهنیت افراد فعال در این مجموعه است. حال با این وجود، افرادی که به‌تازگی در مسیر آشنایی با این مجموعه هستند، نیاز به اطلاعات و شناخت بیشتری دارند. این یادداشت دقیقاً قرار است انتظارات و پرسش‌های نهفته در ذهن این دسته از مخاطبان را پاسخ دهد.

با ما همراه باشید تا با مروری بر ارزش‌ها و قواعد حاکم بر شیوه چاپ تقویم در رامون‌چاپ، به پرسش‌های مذکور پاسخ دهیم.

خدمات چاپ تقویم در رامون‌چاپ، شامل طراحی و ایده‌پردازی نیز خواهد شد؟

رامون‌چاپ صرفاً یک چاپخانه نیست؛ در اینجا اصیل‌ترین و بدیع‌ترین ایده‌های ممکن از سمت کارشناسان طراحی آفریده شده و در انواع محصولات به کار گرفته می‌شوند. به‌نوعی که هر مشتری و مخاطب، در مراجعه به مجموعه، یک ایده اختصاصی و طرح ویژه را برای خود دریافت می‌کند. این موضوع از اعتقاد راسخ کارکنان مجموعه به لزوم تمایزبخشی محصولات و تولیدات ناشی می‌شود.

هیچ محصولی نباید بوی تکرار، روتین بودن و توجهات سطحی را بدهد. مخاطبان و مشتریانی که شیوه تولید تقویم شما و طراحی آن را تکراری و غیرخلاقانه بدانند، نه‌تنها به سمت برند و کسب‌وکارتان جذب نمی‌شوند بلکه با دافعه به آن واکنش می‌دهند. با این حساب ما همواره در پلن خدماتی چاپ تقویم، از نقطه صفر، یعنی ایده‌پردازی و طراحی اولیه تا نقطه آخر، یعنی صحافی تقویم، به‌صورت کامل در کنارتان هستیم.

چاپ تقویم
ما به حرکت جلوتر از بازار و مارکت اعتقاد داریم؛ پس شما را نیز در موقعیت برتری از رقبا قرار می‌دهیم

آیا خدمات چاپ تقویم در رامون چاپ محدود به طرح یا شکل خاصی از تقویم است؟

مشتریان به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید با محدودیت مواجه شوند؛ تمام انتظارات کاری و ایده‌های جذاب آن‌ها باید بلاواسطه به واقعیت تبدیل شوند. این یکی دیگر از ارزش‌ها و رویکردها حاکم بر ذهنیت کارکنان این مجموعه است. بر همین مبنا مشتریان مجموعه رامون‌چاپ در هیچ خدماتی از جمله چاپ تقویم، با محدودیت مواجه نشده و می‌توانند هر نوعی از تقویم را که مدنظر باشد سفارش دهند.

ما با آغوشی باز پذیرای ایده‌هایی جدید، خلاقانه و مدرن هستیم؛ با شکل‌ها و طراحی‌هایی از تقویم که حتی پیش‌تر سابقه چاپ نداشته‌اند! ضمن این پذیرش بالا در قبال ایده‌ها، انتظارات و نیازهای مشتریان، برخی از مدل‌ها و شکل‌های تقویم نیز بنا به تجربه قدیمی که در این زمینه داریم، آماده ارائه به مشتریان هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تقویم رومیزی
  • تقویم دیواری
  • تقویم زیردستی
  • تقویم پلنر
چاپ تقویم
چه برای چاپ تقویم دیواری باشد و چه چاپ محصولات رومیزی، رامون‌چاپ با ایده‌هایی متمایز کنارتان خواهد بود

آیا امکان انتخاب متریال‌های مختلف هم وجود دارد؟

پاسخ قطعاً مثبت است؛ می‌توانید متریال مدنظر خود را برای چاپ و تولید تقویم دیواری یا هر نوع تقویم دیگری انتخاب کنید. هرچند کارشناسان ما بسته به بودجه و انتظاراتی که در اختیار دارید، خود پیشنهاداتی برای شما دارند اما در عین حال آزاد هستید که هر متریال و ماده‌ای را برای چاپ تقویم انتخاب کنید. ما با وجود دسترسی به جدیدترین ملزومات و دستگاه‌های حوزه چاپ، می‌توانیم ایده مشتریان را بر سطوح و متریال مختلفی اجرا کرده و بدون محدودیت آن‌ها را به انتظار و ذهنیتی که دارند برسانیم.

پس از حیث انتخاب متریال نیز در رامون‌چاپ هیچ محدودیتی به چشم نمی‌خورد. فقط به طور منطقی باید پذیرفت که تولید تقویم رومیزی یا هر نوع تقویم دیگری، با برخی از انواع متریال‌ها، هزینه بیشتری در بر دارد. پس در نهایت این خود شما هستید که پس از کسب مشاوره از کارشناسان مجموعه رامون‌چاپ، تصمیم نهایی را در مورد جزئیات پروژه اتخاذ می‌کنید.

چاپ تقویم

رامون‌چاپ برای چاپ تقویم 1401 نیز آماده پذیرش سفارش است؟

اعضای این مجموعه برای سال‌های متمادی تجربه همراهی با طیف وسیعی از مشتریان و مخاطبان را داشته‌اند. این یعنی همه آن‌ها به‌خوبی از مقتضیات و اصول ارائه خدمات به مشتریان در موقعیت‌های خاص سال، آگاهی کاملی دارند. نوروز امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست ما برای تولید و چاپ تقویم 1401 در کنارتان هستیم.

ضمن حساسیت بالا در خصوص کیفیت، ارائه قیمت‌های رقابتی و منعکس ساختن انتظارات و نیازهای مشتریان، ما در چاپ تقویم 1401 به طور کامل به برنامه زمانی شما نیز پایبند هستیم. این یعنی بدون نگرانی در مورد زمان تحویل، از همین امروز تا روزهای پایانی اسفندماه، می‌توانید سفارش خود را برای چاپ تقویم 1401 ثبت کنید.

ثبت زودتر سفارش‌ها البته کمک می‌کند تا فرصت مشتریان برای انعکاس نظرات یا اعمال اصلاحات احتمالی بیشتر باشد. پس می‌توانید بدون فوت وقت، همین الان به طور مستقیم با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. ما تصویر خوبی از کسب‌وکارتان بر تن روزهای مشتریان و مخاطبان حک می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید