صحافی و چاپ جعبه سخت برای مقاصد مختلف؛ چرا تا این حد جذاب است؟

صحافی و چاپ جعبه سخت برای مقاصد مختلف؛ چرا تا این حد جذاب است؟

بسیاری از تولیدکنندگان، فروشندگان و صاحبان کسب‌وکارها، در مورد اثرگذاری جعبه سخت و جذابیت آن برای مشتریان تردید دارند. مخصوصاً وقتی پای تفاوت قیمت آن نسبت به سایر ایده‌ها و اشکال بستنه‌بندی وسط باشد، بسیاری از آن‌ها در مورد چاپ جعبه سخت برای ارائه محصول خود، دچار تردید می‌شوند. اما واقعیت این است که این شیوه بسته‌بندی و استفاده از جعبه سخت یا همان هاردباکس، به شکل بسیار مؤثری به بهبود انگاره مشتریان نسبت به محصول و برند شما کمک می‌کند.

اگر در این مورد تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم، که تا انتها با ما همراه باشید. قصد داریم تا در ادامه نگاهی به مزایا و علل جذابیت چاپ جعبه سخت برای کالاها و محصولات داشته و از این طریق دید شما نسبت به این همکاری را شفاف‌تر کنیم.

صحافی و چاپ جعبه سخت
چاپ جعبه سخت برای پوشش و بسته‌بندی محصولات آرایشی و بهداشتی گرانبها، امری متداول است

آیا چاپ جعبه سخت واقعاً هزینه بیشتری دارد؟

همانطور که گفته شد، یکی از ابتدایی‌ترین نگرانی‌های تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل در مورد چاپ جعبه سخت و استفاده از هاردباکس، هزینه بالاتر آن است. اما آیا واقعاً استفاده از این محصول برای بسته‌بندی، هزینه بیشتری به همراه دارد؟ واضح است که در ظاهر هزینه بیشتری به همراه داشته و نمی‌توان منکر این قضیه بود. اما در عمل داستان به کلی فرق دارد.

 تصور کنید که چاپ جعبه سخت نسبت به سایر انواع بسته‌بندی‌ها، به طور مثال برای شما 20 میلیون تومان هزینه بیشتری به همراه داشته باشد. اما از طرف دیگر به 200 میلیون تومان افزایش فروش محصول‌تان منتهی شود. حال باید پرسید که آیا همچنان می‌توان گفت چاپ هاردباکس هزینه بیشتری داشته است؟ بدیهی است که با همین مثال می‌توان درک کرد که نه‌تنها این تصمیم هزینه بیشتری نداشته، بلکه به کسب سود بیشتری منجر شده است! پس برای قضاوت در مورد هزینه چاپ جعبه سخت و استفاده از آن برای بسته‌بندی محصول، باید سود حاصل از استفاده از آن را هم در نظر بگیریم.

 این در حالی است که رامون‌چاپ با کاهش حاشیه سود خود در ارائه این خدمت، به برطرف شدن این نگرانی مشتریان، کمک بیشتری هم خواهد کرد.

صحافی و چاپ جعبه سخت
وقار و جذابیت تحسین برانگیز هاردباکس، غیرقابل انکار است!

چرا هاردباکس یک پوشش جذاب است؟

هاردباکس بخاطر ساختار و پوشش خاصی که دارد، فرصت بیشتری به طراحان برای ارائه خلاقیت و ایده‌های جدید می‌دهد. این اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین موضوعی است که باعث جذابیت این شیوه بسته‌بندی شده است. وقار، زیبایی و حس خاصی از متانت که این بسته‌بندی به دستان، چشمان و ذهن مشتریان منتقل می‌کند، به هیچ عنوان قابل انکار نیست. احتمالاً خودتان نیز با در دست گرفتن آن‌ها، همین حس را تجربه کرده باشید.

 به‌علاوه ساختار خاص چاپ جعبه سخت باعث شده تا بتوان از پوشش‌های پارچه‌ای، پلاستیکی و یا حتی چرمی خاصی برای آن استفاده کرد. امری که مستقیماً به ارتقاء ذهنیت مخاطبان نسبت به محصول شما منجر خواهد شد. زیبایی این شیوه بسته‌بندی بیش از آنکه مبتنی بر یک تصویر پیچیده و درهم برهم برای مخاطب باشد، حس خاصی از وقار را در عین سادگی به ارمغان می‌آورد. مجموعه علت‌ها، برخی از علل جذابیت و اثرگذاری هاردباکس‌ها هستند. در این مورد باید به ذائقه مشتریان اعتماد و از جریان اصلی آن پیروی کنیم.

صحافی و چاپ جعبه سخت
شکل صحافی جعبه سخت باعث شده تا فضای بیشتری برای خلاقیت طراحان و ایده‌پردازان فراهم شود

آیا چاپ جعبه سخت مزایای دیگری نیز به همراه دارد؟

شکل و شیوه صحافی جعبه سخت، علاوه بر زیبایی و جذابیت بسیار زیادی که به همراه دارد، بخاطر مقاومت مناسب بدنه، امنیت و شانس تضمین سلامت کالای شما را نیز افزایش می‌دهد. در حالی که سایر انواع بسته‌بندی‌ها ممکن است ظرفیت بسیار پایینی برای مقابله با نیروهای بیرونی داشته باشند، هاردباکس به طرز قابل توجهی مقاومت بیشتری را از خود نشان می‌دهد.

این یعنی برای بسته‌بندی کالاهای حساس و با شکنندگی بیشتر، می‌توان به چاپ جعبه سخت به عنوان یک امکان عالی نگاه کرد. البته این ویژگی از هاردباکس، در گرو کیفیت تولید و همچنین متریال به کار رفته در آن است. به عنوان مثال محصولاتی که ما در رامون‌چاپ تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم، بخاطر استفاده از متریال خوب، همواره از نظر مقاومت فیزیکی و دفع نیرو مورد تضمین هستند. ما برای سلامت و طول عمر محصولات شما احترام ویژه‌ای قائل هستیم.

صحافی و چاپ جعبه سخت
می‌توان از آن برای دادن هدیه‌ای اثرگذار و ماندگار استفاده کرد

کاربرد هاردباکس فقط معطوف به توزیع و فروش محصولات نیست!

در انتها اما اجازه دهید به اصلاح یکی از ذهنیت‌های رایج در رابطه با این شیوه بسته‌بندی بپردازیم. واقعیت این است که جذابیت سرشار و وقار قابل توجهی که در این شیوه بسته‌بندی مشهود است باعث شده تا از آن صرفاً برای بسته‌بندی و عرضه کالا و محصولات استفاده نشود. امروزه چاپ هاردباکس به عنوان یک کالای تزئینی و یک هدیه تبلیغاتی نیز انجام خواهد شد.

حتی بسیاری از ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ها علاقه دارند که ست اداری خود را در پوشش این جعبه‌ها به کارمندان، مشتریان و مخاطبان سازمان یا برند خود ارائه کنند. پس اگر در مورد ثبت سفارش چاپ جعبه سخت به منظور تکمیل ست‌های مدیریتی، جعبه هدایای تبلیغاتی و سایر مقاصد این چنینی تردید دارید، باید به شما یادآوری کنیم که زیبایی و ظاهر جذاب این محصول، هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارد.

صحافی، تولید و چاپ تقویم با رامون‌چاپ

دیدگاهتان را بنویسید