چاپ وبسته بندی رستوران ، کافی شاپ ، فست فود

طراحی و چاپ

 امروزه طراحی و تولید ملزومات رستورانی ، جعبه فست فود ، ملزومات کافی شاپ ، جعبه پیتزا و … به صنعتی بزرگ و بسیار تخصصی بدل شده است.

در صنعت رستوران و کافی شاپ به ازای هر نوع غذا ، یک نوع بسته بندی وجود دارد. برای نمونه میتوان به تولید جعبه پیتزا، مرغ سوخاری ، قارچ سوخاری ، ناگت و … اشاره نمود. ازاین رو صنعت بسته بندی مواد غذایی و تولید جعبه محصولات به یکی از صنایع رقابتی تبدل شده است.

در سراسر دنیا تمام برندهای بزرگ و معتبر در صنعت غذا و کافی شاپ پس از افزایش سطح کیفیت محصولات غذایی، به بسته بندی مرتب و شکیل ملزومات رستورانی ، ملزومات کافی شاپ و ملزومات هتلی خود می پردازند.

رستوران ها و کافی شاپ ها علاوه بر سرویس دهی خوبی که داخل رستوران به مشتریان خود ارائه می دهند، خدمات خارج از رستوران و کافی شاپ را نیز از موارد مهم برای جلب رضایت مشتریان در نظر میگیرند . یکی از این نکات مهم هنگام ارسال غذا به منازل و شرکت ها، داشتن بسته بندی محکم مواد غذایی و حفظ گرمای آن می باشد.

رامون چاپ با اندوخته سالها تجربه در امر تولید جعبه پیتزا ، جعبه قارچ سوخاری ، جعبه سیب زمینی ، جعبه ناگت و … جهت طراحی ، چاپ و تولید جعبه رستورانی در خدمت شماست. در صورت نیاز میتوانید از خدمات مشاوره رایگان ما جهت طراحی و تولید انواع جعبه محصولات و ملزومات رستورانی استفاده نمایید. کافیست با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما با کمال میل شما را در امر تولید جعبه اختصاصی محصولات ، شما را راهنمایی نمایند.