ملزومات کافی شاپ

عناوین اصلی

ملزومات کافی شاپ 2

ملزومات کافی شاپ

کافی شاپ ها جایگاه ویژه ای برای عموم مردم دارند. بسیاری از افراد دوست دارند در زمانی خاص از زندگیشان گوشه ای دنج با خود خلوت نمایند و با صرف نوشیدنی خوشمزه از تنهایی خویش لذت ببرند، همچنین برخی از آنها نیز در هوای سرد زمستانی تمایل دارند که خود و دوستانشان را به صرف نوشیدنی های داغ و دلچسب دعوت کنند و بدین ترتیب خاطره ای خوش را در دفتر زندگیشان به ثبت برسانند. برای اینکه بتوانیم کافه خود را در خاطر مشتریان ثبت نماییم ، بهتر است ملزومات کافی شاپ را با بهترین کیفیت و با چشم اندازی فوق العاده تهیه کنیم. ملزومات کافی شاپ معمولا شامل مواردی همچون منو کافه، کاغذ زیر سینی، لیوان مقوایی، فنجان چینی و سرامیکی، دستمال کاغذی، قاشق چای خوری و … می باشد که در اینجا به توضیح مختصری درباره هر یک از این موارد  می پردازیم.

کاغذ مخصوص زیر سینی کافی شاپ

از دیگر ملزومات کافی شاپ کاغذ مخصوص زیر سینی است، به دلیل جنس خود ( پارافین یا موم ) “کاغذ مومی” یا “روغنی” نیز نامیده می شود. وجود این کاغذها برای کافی شاپ ها از این جهت لازم و ضروری است که قابلیت چاپ لوگو را بر خود دارند و به دلیل اینکه بیشتر در معرض دید مشتری هستند, نام و لوگو کافی شاپ در خاطر آنان ثبت می شود و در نتیجه موجب جلب رضایت مشتریان و افزایش درآمد برای میزبان می گردد. همچنین کاغذ روغنی مانع از کثیف شدن سینی می شود و دیگر نیازی به شست و شوی مداوم آن نیست، به همین علت امروزه استفاده از این کاغذ در کافی شاپ ها رواج گسترده ای یافته است.

ملزومات کافی شاپ 3

منو کافی شاپ

منو شامل لیستی از انواع نوشیدنی ها و دسرها است که توسط کافی شاپ ارائه می گردد، قیمت هر محصول نیز در مقابل آن آورده می شود. طراحی منو تاثیر بسیار زیادی بر جلب نظر مشتری و تشویق او به انتخاب مجدد کافه دارد، بنابراین برای تهیه و طراحی منو کافی شاپ، باید تمام تلاش خود را بکار گرفت تا منویی متناسب با کافی شاپ تهیه نمود.

منو کافی شاپ به صورت رنگی با کمک روش دیجیتال در تیراژ پایین به چاپ می رسد و برای جلد آن نیز از کاغذهای متنوع همچون کاغذ گلاسه، کرافت، کتان، چرمی و گالینگور با طلاکوب با گرماژهای متفاوت استفاده می گردد که با سلفون یا لمینیت پوشش داده می شوند. برای طراحی و تهیه منو تاثیرگذار، بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفته شود.

ملزومات کافی شاپ 4

لیوان مقوایی

لیوان های یکبار مصرفی که غالبا با پلاستیک یا موم پوشیده می شوند تا در برابر انواع مایعات مقاوم باشند را لیوان های مقوایی یا کاغذی می نامند، که با حجم های مختلف همچون 200-230 و 360 سی سی و گرماژهای مختلف تولید می گردند. این محصول نیز یکی دیگر از ملزومات کافی شاپ است که با طراحی خاص و منحصر به فرد خود، به خوبی می تواند مشتری را تحت تاثیر قرار دهد. لیوان مقوایی به صورت یکبار مصرف و سازگار با محیط زیست تولید می شود.

برای جلب رضایت مشتریان بهتر است از لیوان هایی استفاده گردد که طراحی آن با تم یا نام کافی شاپ همخوانی داشته باشد، همچنین باید به کیفیت و بهداشتی بودن آن نیز توجه ویژه شود، زیرا مشتری با دیدن لیوان های مقوایی بی کیفیت احساس می نماید که کافه دار برای مشتریان خود ارزش قائل نیست و بدین ترتیب حاضر به انتخاب مجدد کافی شاپ برای صرف نوشیدنی نمی گردد.

 
ملزومات کافی شاپ 5

فنجان چینی و سرامیکی

یکی دیگر از ملزومات کافی شاپ تبلیغاتی مناسب فنجان و چینی سرامیکی است . امروزه نوشیدنی قهوه به جایگاه ویژه ای در زندگی افراد مختلف پیدا کرده است، به همین علت کافی شاپ ها به بهترین مکان برای افرادی که علاقه زیادی به نوشیدن قهوه دارند، تبدیل شده اند.

 کافی شاپ باید از فضایی جذاب و رمانتیک برخوردار باشد، اغلب افراد علاوه بر کیفیت قهوه به ظروف و دکوراسیون کافه نیز توجه ویژه ای دارند، بنابراین به منظور تاثیرگذاری بیشتر بر مشتری می توان برای سرو قهوه، از فنجان و نعلبکی های چینی و سرامیکی استفاده نمود. همچنین از آنها می توان برای دکوراسیون کافه نیز بهره برد.

ملزومات کافی شاپ 6

دستمال کاغذی

کافی شاپ ها برای پیشرفت و موفقیت خود علاوه بر ارائه نوشیدنی و دسرهای با کیفیت باید اصول بهداشتی را به عالی ترین شکل ممکن رعایت نمایند. یکی از ملزومات کافی شاپ مورد نیاز برای این مکان ها جعبه های دستمال کاغذی است که علاوه بر رعایت نظافت، وسیله ای بسیار عالی جهت تبلیغات به حساب می آیند. جعبه دستمال کاغذی را می توان به گونه ای طراحی نمود که لوگو و نام کافی شاپ را در معرض دید مشتریان قرار دهد. کافی شاپ هایی که استفاده از دستمال کاغذی را به صورت تکی و بدون جعبه بر سر میز، مد نظر دارند باید درخواست طراحی را بر روی برگ های دستمال کاغذی سفارشی خود را بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید