چاپ تقویم دیواری

عناوین اصلی

چاپ تقویم دیواری

از دیرباز انسان ها به دنبال راهی برای به یاد داشتن زمان رویداد های مهم زندگی نظیر زمان به دنیا آمدن فرزندان و دیگر موضوعات بودند، که این امر خود دلیلی برای اختراع تقویم در وحله اول است.

برای آشنایی بهتر بیایید نگاهی به تاریخچه تقویم و کاربرد های آن در زندگی روزمره داشته باشیم. تقویم وسیله ای است که می تواند به صورت سررسید یا کتاب و یا به صورت تقویم دیواری و… باشد که رویداد ها، اتفاقات و رخ داد های مهم در طول یک سال را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این تقویم ها بسته به نوع چاپ، جنس بکار رفته، رنگ های استفاده شده و… می توانند متفاوت باشند. اما به صورت کلی تقویم دیواری وسیله ای است که از طریق آن قادریم تمامی رویدادها را در یادمان محفوظ نگه داریم.

تقویم دیواری

همانطور که در بالا اشاره نمودیم، تقویم انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آن ها تقویم دیواری است. بنابراین بیایید با نحوه طراحی و نکات مهم در خصوص طراحی این نوع از تقویم بیش تر آشنا شویم. عموما چاپ تقویم دیواری می تواند بسته به سلیقه و نیاز شما در سایزها و جنس های متفاوت تولید و طراحی شود.

کاربرد  تقویم دیواری در محل های پر رفت و آمدی نظیر فروشگاه ها، مطب ها، مدارس و… است که تنها لازم است با یک نگاه و به صورت سریع به تاریخ های موجود در تقویم دیواری دسترسی پیدا کرد.

جالب است بدانید که در طراحی و چاپ تقویم دیواری قادریم بسته به نیاز و سلیقه شما چیدمان برگه ها را بر اساس روز، فصل و سال تغییر دهیم بدین گونه می توانید چاپ تقویم دیواری را در مدل های سال در یک برگ ، فصل در یک برگ ، ماه در یک برگ و حتی هر هفته در یک برگ داشته باشید (تک برگی،4 برگی،12 برگی ) یکی دیگر از ویژگی های اصلی چاپ تقویم دیواری در ساده بودن آن است بدین ترتیب هر فرد و با هر گروه سنی می تواند به راحتی از آن استفاده نماید.

دیدگاهتان را بنویسید