چاپ دیجیتال بروشور؛ بخشی دیگر از خدمات متنوع رامون‌چاپ

چاپ دیجیتال بروشور؛ چرا بروشورها تا این حد اهمیت دارند؟

سوای برخی از جزئیات کلیدی در مورد چاپ دیجیتال بروشور، گاهاً برخی از مشتریان در مورد اهمیت و کاربردی بودن آن از ما سؤال دارند. به همین خاطر ما نیز بر آن شدیم تا در کنار توضیح و تشریح خدمات مربوط به چاپ دیجیتال بروشور، برخی از علل اهمیت و ماهیت این ابزار تبلیغات و اطلاع‌رسانی را در کنار شما مرور کنیم. پیش از آن باید اشاره کنیم که برای چاپ دیجیتال بروشور، می‌توانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید. از ثبت سفارش تا تحویل آن، تمام پروسه‌ها در نهایت سرعت پیش خواهند رفت. در ادامه کار را با یک پرسش ریشه‌ای آغاز می‌کنیم؛ بروشور چیست؟

چاپ دیجیتال پوستر و کاغذ کادو

بروشور چیست؟

در اصل بروشور را می‌توان یک مستند کاغذی به منظور اطلاع‌رسانی دانست که امکان تا شدن با چندین الگوی مختلف را دارد. البته این موضوع امکان تا شدن در مورد بروشورها همیشه و تحت هر شرایطی عمومیت ندارد. زیرا اساساً برخی از انواع بروشور از مجموعه برگه‌هایی تا نشده اما مرتبط در یک پاکت یا حتی طلق تشکیل می‌شود. اما در صورتی که بروشور از نوع قابل تا شدن باشد، معمولاً سه الگوی اصلی برای این کار وجود دارد: لیفلت، پمفلت و تمپلیت. شاید نیازی به بررسی جزئی تفاوت‌های این سه سبک از بروشورها نباشد اما در صورت لزوم، در هنگام ثبت سفارش چاپ دیجیتال بروشور، می‌توانید در مورد هر یک از آن‌ها کسب اطلاع کنید. شایان ذکر است که از حیث تخصصی، دسته دیگری از بروشورها، تحت عنوان بوکلت هم شناخته می‌شوند. همچنین روش‌های تا زدن آن سوای دسته‌بندی‌های مرسوم، شامل موارد زیر می‌شود.

  • تا از نوع دروازه‌ای(Gate Fold)
  • یک تا (Just Fold)
  • تا از نوع سه‌گانه (TriFold)
  • تا از نوع زد (Z Fold)

البته این شیوه‌های تا زدن بیش از سایرین مرسوم بوده و پس از چاپ دیجیتال بروشور، ممکن است شیوه و سبک خاص خود را مدنظر داشته باشید.

چاپ دیجیتال پوستر و کاغذ کادو

بروشور چه کاربردی دارد؟

از بروشور می‌توان برای مقاصد متعدد و گوناگونی استفاده کرد. یک بروشورها را اغلب در دسته اسنادی با قابلیت برجسته‌سازی برخی از اطلاعات قرار می‌دهند. اغلب آن‌ها به صورت مستقل و مجرد، امکان انتقال تمام پیام‌ها و توضیحات یک برند را نداشته و به عنوان یک منبع کمکی یا به عبارتی الحاقی به کار گرفته می‌شوند. به طور مثال در کنار بازدید از یک موزه، یک بروشور مرتبط می‌تواند اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار دهد. در حوزه تبلیغات نیز شما می‌توانید از آن برای انتقال اطلاعاتی برجسته در مورد کمپانی، محصول یا خدمت خود استفاده کنید. عموماً مشتریان برای چهار کاربرد اقدام به ثبت سفارش چاپ دیجیتال بروشور می‌کنند.

  • انتقال اطلاعات کلیدی در مورد محصولات، خدمات یا برندها و سازمان‌ها
  • تبلیغات در عرصه عمومی و با هدف جلب توجه مشتریان یا مخاطبان به سمت مسائل اصلی‌تر
  • شناسایی و تشریح نقاط قوت و ضعف یک محصول خاص
  • آموزش برخی از نکات کاربردی در قالب تصاویر یا اینفوگرافی‌ها؛ به عنوان مثال آموزش پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا یا شیوه استفاده از اینترنت‌بانک

مزایای استفاده از بروشور چیست؟

در صورت کمک گرفتن از یک چاپ دیجیتال باکیفیت برای هدف خود، می‌توانید به مزایای متعددی دست یابید. بروشورها معمولاً از حیث اشتراک و توزیع برتری محسوسی نسبت به سایر اسناد و اهرم‌های تبلیغی دارند. به این مزیت باید مزایای دیگری نیز افزود؛ از جمله هزینه پایین در عین بهره‌وری بالا، اعتباربخشی به پروژه‌ها، خدمات یا محصولات، انتقال اطلاعات کلیدی بدون نیاز به اطلاعات حاشیه‌ای و همچنین امکان ارائه اطلاعات دیداری. بدیهی است که تنها در صورتی می‌توان از تمام مزایای استفاده از بروشور بهره‌مند شد که چاپ دیجیتال آن در نهایت کیفیت و با در نظر گرفتن اصول حرفه‌ای این حوزه انجام شود. این همان کاری است که ما در رامون‌چاپ، سال‌ها وقت و انرژی خود را صرف آن کرده‌ایم.

چاپ دیجیتال پوستر و کاغذ کادو

مزایای چاپ دیجیتال بروشور در رامون‌چاپ    تارادیس

رامون‌چاپ در حیطه چاپ دیجیتال بروشور نیز مانند سایر بخش‌های حوزه چاپ، تجربه بالایی دارد. این یکی از نقاط قوت همکاری با این مجموعه چاپ است. در همکاری با رامون‌چاپ برای چاپ دیجیتال بروشور، خیالتان از بابت نتیجه و اثرگذاری آن راحت است زیرا پشتوانه چندین سال تجربه در این حوزه وجود دارد. در کنار این چاپ دیجیتال بروشور اگر با همکاری کارشناسان خبره و کاربلد این حوزه انجام شود، بدون هیچ محدودیتی خواهد بود. ما با تجربه‌ای غنی از چاپ انواع بروشورهای محصول، بروشورهای دارویی و بهداشتی، بروشورهای تبلیغاتی و همچنین بروشورهای صنایع غذایی، در هر زمینه‌ای می‌توانیم کنارتان باشیم. البته عدم محدودیت مشتریان رامون‌چاپ در چاپ دیجیتال، صرفاً مختص به موضوع بروشور نبوده و در طرح، ابعاد و ایده اجرای آن نیز محدودیتی وجود ندارد. ما آمادگی داریم تا چاپ دیجیتال بروشورهای دو، سه، چهار و چندین صفحه‌ای را در انواع قالب‌های مختلف، با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهیم. رامون‌چاپ هم در قبال اعتماد و سرمایه شما و هم در قبال وقت و برنامه‌ریزی زمانی که دارید، خود را متعهد و پاسخگو می‌داند.

 
مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید