چاپ دیجیتال کارت ویزیت با رامون‌چاپ؛ در اولین تماس خاص و اثرگذار باشید!

چاپ دیجیتال کارت ویزیت با رامون‌چاپ؛ در اولین تماس خاص و اثرگذار باشید!

همزمان با وقت گرفتن ارتباط در بسترهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ممکن است این تصور در ذهن قوت بگیرد که کارت ویزیت‌ها همچون سابق اهمیت ندارند. پس با این وجود کیفیت چاپ دیجیتال کارت ویزیت اهمیتی خواهد نداشت. اما واقعیت‌های ملموس بازار کار و تجارت، چیز دیگری را نشان می‌دهد! حتی با وجود فراگیر شدن ابزارهای دیجیتال، اینترنت و تکنولوژی، همچنان کارت ویزیت در بسیاری برخوردها نمادی از اعتبار شماست. ما در ادامه پیش از پرداختن به جزئیاتی در مورد کیفیت چاپ دیجیتال کارت ویزیت در رامون‌چاپ، اهمیت کارت ویزیت در کسب‌وکار شما می‌پردازیم.

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

چرا طراحی و چاپ کارت ویزیت، همچنان اهمیت دارد؟

پیش از پرداختن به کیفیت چاپ دیجیتال کارت ویزیت در رامون‌چاپ، ما برای نشان دادن اهمیت کارت ویزیت، پنج دلیل معرفی می‌کنیم. پس از آشنایی با این پنج دلیل به طور قطع تردیدهای شما در مورد اثرگذاری آن از بین می‌رود.

سهولت در انتقال اطلاعات ارتباطی و هویتی

بدون نیاز به صرف وقت و توضیحات اضافی یا به زحمت انداختن مخاطب، می‌توانید اطلاعات هویتی خود را در کسری از ثانیه به دستان او منتقل کنید. این یک مزیت جدی است که نباید از آن غافل شد. این در حالی است که راهکارهای مدرن، آنلاین و تکنولوژیک معمولاً به وقت بیشتری نیاز دارند و بدون اینترنت کارکردی ندارند. پس به جای به زحمت انداختن مخاطب برای ورود به اینترنت، اطلاعات کاملی از خود را در اختیار او قرار دهید.

یک تماس منحصربفرد با او برقرار می‌کنید

درست مانند دست دادن که در آن احساس خاصی به طرف مقابل منتقل می‌شود، لمس کارت ویزیت شما نیز احساس ویژه‌ای برای او به همراه دارد. به همین علت اغلب بازاریاب‌های حرفه‌ای یا افراد موفق در ایجاد ارتباط با همکاران، پس از یک دست دادن همراه با اعتماد به نفس، دست خود را به قصد دادن کارت ویزیت پیش می‌آورند. دقیقاً با در نظر داشتن این موضوع است که ما در چاپ دیجیتال کارت ویزیت، جنس‌ها و بافت‌های گوناگونی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. باید در تماس دست مخاطب با کارت ویزیت شما، همان حس منحصربفرد برندتان در ذهن او تداعی شود.

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

چشمان مخاطب را جذب برند خود می‌کنید

اثرگذاری بر مخاطب از طریق کارت ویزیت، پروسه‌ای گام به گام و پیوسته است. در اولین تماس حس لامسه او را به چالش کشیده و پس از آن با چشمان او بازی می‌کند. در این مرحله طراحی، رنگ و لعاب کارت نیز در کنار بافت و جنس آن اهمیت پیدا می‌کند. شما باید بتواند در یک نگاه او را مجاب به مطالعه اطلاعات کسب‌وکار خود کنید؛ امری که بدون یک کار باکیفیت و معتبر در امر چاپ کارت دیجیتال ممکن نیست.

هنوز هم مشتریان برای کارت ویزیت احترام بالایی قائل هستند

فراموش نکنید بهتر است مشتریان و مخاطبان برند یا کسب‌وکار خود را محدود به یک قشر یا طیف خاص نکنید. دسته‌های بیشتری از مردم امکان برقرار ارتباط با کارت ویزیت را دارند و با سهولت بیشتری اطلاعات آن را پیش خود نگه می‌دارند.

می‌توانید از آن‌ها برای شرح خدمات خود استفاده کنید

بدون نیاز به صرف وقت بیشتر برای برقرار ارتباط با مشتری و توضیح موارد اضافی در مورد کسب‌وکار خود، مواردی مانند افتخارات، سطح سابقه یا دایره خدمات، با استفاده از کارت ویزیت موارد کلیدی را برای او تشریح کنید. یک کارت ویزیت حاوی اطلاعات کلیدی برند شما، مانند یک بازاریاب سیار و همیشه حاضر، در جیب اوست.

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

چاپ دیجیتال کارت ویزیت بدون محدودیت؛ با رامون‌چاپ محدودیت معنایی ندارد

اما اکنون نوبت به معرفی انواع مختلف متریال مورد استفاده در چاپ دیجیتال کارت ویزیت رسیده است. ممکن است برخی از مراکز چاپ در مورد نوع کاغذ کارت ویزیت محدودیت داشته باشند اما در رامون‌چاپ، مشتریان هیچ محدودیتی برای اجرای ایده‌های خود ندارند. در این مجموعه چاپ کارت ویزیت با استفاده از تمامی کاغذها و متریال‌های زیر قابل انجام است.

  • کتان
  • کتان-پلاستیک
  • فابریانو
  • گلاسه
  • مقوای کارتی
  • لمینیت
  • پی.وی.سی(PVC)
  • سلفون مات و مخملی
  • مقواهای فانتزی

همانطور که می‌بینید این مجموعه در جنس و متریال کارت ویزیتی، تقریباً هیچ محدودیتی ندارد. کیفیت چاپ دیجیتال کارت ویزیت در رامون‌چاپ، بر روی تمام متریال‌ها تضمین‌شده بوده و بدون در نظر گرفتن جنس آن، نتیجه مطابق خواست و معیارهای شماست. حال اجازه دهید قدری بیشتر با برخی از این متریال‌های کاربردی در چاپ دیجیتال کارت ویزیتی آشنا شویم.

چاپ دیجیتال کارت ویزیت کتانی

کارت ویزیت کتانی قطعاً با بافت ویژه و جذابی که دارد، از طریق حس لامسه بر ذهن مخاطب اثر می‌گذارد. سطح کاغذ کتان مورد استفاده مملو از بافت‌های ریز و درشت منظمی است که احساس دلپذیری را در لامسه مخاطب ایجاد می‌کنند. اگر یک طراحی جذاب و چاپ باکیفیت بر پیکر این کاغذ انجام شود، بدون تردید نتیجه مسحورکننده خواهد بود.

 

 

چاپ دیجیتال کارت ویزیت فابریانو

مقوا یا همان کاغذ فابریانو، یکی از مجموعه کاغذهای خاصی است که کمتر برای این کار استفاده شده است. همین باعث می‌شود کارت شما به شرط داشتن یک چاپ باکیفیت، با کاغذ فابریانو به یک محصول خاص و بسیار جذاب تبدیل شود. این نوع از کاغذ با داشتن یک بافت زبر، در عین وزن و ضخامت کم، نوعی از حس کنجکاوی را در ذهن مخاطب به ودیعه می‌گذارد.

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

چاپ دیجیتال کارت ویزیت پی.وی.سی PVC

استفاده از متریال پی.وی.سی، می‌تواند طول عمر کارت ویزیتی شما را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. این ماده مورد استفاده در چاپ دیجیتال کارت رنگی، ضمن داشتن دوام و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی، در صورت ست شدن با یک لایه پوششی جذاب، به یک گزینه فوق‌العاده بدل خواهد شد. لایه پوششی مات، یکی از پوسته‌هایی است که ما به مشتریان استفاده از آن را پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید